Kizim var 13 aylık olmak üzere dünden beridir atesleniyor bugün doktora gittik neyse bogazinda kizariklik var dedi antiibiyotik vermeden eve gönderdi yarin geçmezse cumâ gelin dedi neyse ben diişten olabileceginide düsünüyorum cnkü başı ve ağzinin ici cok sicak başka bi yerinde pek ateşi yok gibi en fazla dünden beridir ateşi 38.9 oldu genel hali ates düsürücüde versem hep 36.7 veya 37.2 civarinda geziyo tam düşme olmuo başı cok sicak birde elleri ayakları soğuk buz gibi oluyo ilk oğlum 6 yasina giricek onda pek anlamamiştim diş ateşi olmamişti o yüzden nasıl oluyor böyle miydi die sormak istedim 🙏🌸