Oğlum bi yaşında hiçbir şey yemek istemiyo tüm gün tatlar deniyorum belki yer yer diye ama yok açlıktan sarhoş gibi oluyo sürekli emmek istiyo sadece ben de vermiyorum acıkıp yesin diye ama yine yemiyo yine emmek istiyo ısrarla ne yapabilirim gece de 8 kere falan emmeye uyanıyo açlıktan