Kızlar yârdım lütfen kızım bir aylıkken kalça gelişim geriliği olduğunu öğrendik ve çift bez taktık daha sonra ise bu yönetimin hiçbir işe yaramadığı gördük. 4 ay pavlik bandaj kullandık. Dün kontrole gittiğimizde hala geçmediğini söyledi doktor. Şimdi ise yeni bi cihaz taktık cihazın adı Kalça abdüksiyon ortezi bunuda iki ay boyunca kullanacağız lütfen kullanan varsa yaza bilir mi? Kafam çok karışık bunu kullanıp tamamen geçen var mı 😭