Merhaba arkadaşlar bebeğim 2. Ayından beri aletini azına götürüyordu ben ellerini kavramaya tanımaya çalıştığı için çok anlamadım ama şimdi iki elini birden götürüyor azından salya akıyor dün gece çok ateşi çıktı birden bire damaklarına bakınca alttaki damağı beyazlaşmış gibi gördüm acaba diş mi diş olsa da daha etken değil mi kızım 6ayındam sonra çıkarmıştı dişleri yada çok uzun mu sürecek böyle