21 aylık kızımda aynı durumları yaşıyorum, aşırı bana düşkün uykusunda bile beni sayıklıyor ve ağlayarak uyanıgor her gece istisnasız ve ayakta sallamamı istiyor bırakınca tekrar ağlıyor inanın 1 haftadır gece uykusu yok denecek kadar az uyuyorum.Gerçekten atak dönemindelerse gerçekten allah yardımcımız olsun sabır zorluyorlar.Aşırı inat ve yok sebebe ağlamalar var bizde de sakin kalmak için büyük mücadele veriyorum ama anneler olarak yıpranıyoruz haliyle.Rabbim sağlık versin de hayırlısıyla böyle böyle büyüyecekler bakalım.