Hiilyuss sayraaa siz gösterin egzersziyaptırın nasıl dönmesi gerektiğini gösterin 1-2 güne öğreniyorlar
anneyimya sayraaa 1 yaşında döndü ve emekledi. Kaş günü yerindeyse bekle. Yok dersen dr götür. Ama benimki de dönmüyor diye evham yapmıştım! Şimdi 18 aylık fişek kız iki dk durmuyor
azimemre sayraaa benimkide 9 aylık olacak yarın geçen hafta nörolojiye götürdüm ne emekliyo ne dönüyo diye hiçbir sorun olmadıgını söyledi zaten yüz üstü sevmiyor yere koyunca bagırıyo ya oturcak ya tutunup gezecek iki gündür dönmeye geri geri gitmeye başladı onu da zaten kanepe üstlerinde yapıyo yere bi alerjisi var galiba🤣
efecikgnr Bizimkide 8.5 aylık sadece bana tutunarak kalıyor emeklemiyor ve sırt üstü koydummu yüzüstü dönmüyor . Zaten biz ilk 6 ay hiç yüz üstü koymadık açık kalp amelyati olduğu için 😁 ellerimden tutarak adimliyor okdr kendi ayakta duruyor 3 5 dk desteksz
Agaclargibi Kilolu mu? Benim oğlan da aşırı kilolu idi. 8 gibi başladı ama ilerleyemedi hep yerinde bir iki Aya sürünebildi kıçı kalmıyordu paşamın 😂
sayraaa Yüz üstü asla yatmadı yatmak istemiyor 2 3 dk sonra bağırıyor yürüteç ve hoppala kullanıyoruz o yüzden olabilir mi diye düşündüm