Bebişim 20 günlük. Bugün 4. Gün kakasını yapmadı hala 5-6 gün önce d3 probiyotik damla kullanmıştım ondan şüphelendim ilacı bıraktım pazartesi günü ama hala yapmadı normal diyenler var yapması gerek diyenler var Böyle durum yaşayan oldumu korkuyorum yardım lğtfen