gulsummu Kilo almanın çok yemek, gece yemek olduğunu sanıyorlar. Şuan yemek yerken yazıyorum bunu 44 kiloyum. Ben nasıl kilo alınır bunu keşfettim ama kilo alma çabasını bıraktım kilomla barışık olmayı tercih ettim artık 😅 Balık yağı, takviyeler, macunlar, shake içecekler, iştah açıcı şuruplar, muz, süt, tahin pekmez, yemişler, cicibebe, protein, mama her yöntemi aklınıza gelecek olan her öneriyi denemiş biri olarak hiçbirinin faydasını görmediğimi söylemek isterim. (Kan değerlerim her şeyim normal düzeyde)
Kilo alamayanlar anlar demek istediğimi. O kadar yöntem denedikten sonra dikkat ettiğim takdirde faydasını gördüğüm tek şeyi de söylemek isterim. DÜZENLİ YAŞAM. Bol karbonhidratlı beslenmenize şunu bunu ye iyi gelir safsatalarına gerek yok. Besin değeri kaliteli şeyleri günde üç öğün yiyerek, dilerseniz ara öğünler ekleyerek ve düzenli bir uyku rutinine sahip alarak öyle güzel kilo alabilirsiniz ki. Zayıfsanız, düzeniniz yoksa maalesef ne denerseniz deneyin kilo almayacaksınız. İştahınız yoksa abur cuburu da kesmenizi öneririm. Diyelim ki karnınız aç ama iştahınız yok. Sadece aburcubur yeme isteği geldi. Bir çikolata açarsınız, günlük kalori ihtiyacınızın bir kısmını bu karşılar konsantre olarak ama bedene birden şeker ve kalori yüklemesi yaptığınız için başka şeyler, sağlıklı şeyler yeme isteğinizi azaltıp iştahınızı kapayabilir.
Tek başıma dikkat edemem derseniz diyetisyen desteği öneririm.