melislinaa büyüdükçe damak zevkleri değişiyor. Oğlum yarım tava kuymak yerdi her sabah kahvaltıda, haşlanmış yumurtanın beyazından iki tane yerdi. Şu an 2,5 yaşını geçti ne kuymak yer ne yumurta tadına bile bakmak istemez. Tavuklu pilavı çok severdi bugün pişirdim ve kokuyor diyip yemedi, her zamanki yaptığım şekildeydi aslında. Önceden tavuk asla ağzına sürmezdi, şimdi baba mangal tavuk yap diyor çok sık mangal yaptık havalar güzelken. Bazen dışardan kızarmış kanat alırız bayıla bayıla yer. Nohuta asla ağzını sürmezdi şu an haftada bir yaparım yer. Yani demem o ki siz yemiyor diye vermekten vazgeçmeyin. Biz haftada iki gün tavuk yeriz mesela yüzüne bakmazdı ama son zamanlarda favorisi oldu. Bi ara akşam yemeklerinde sadece köfte pilav yerdi inanır mısınız her gün ona köfte pilav bize ayrı yemek yapardım. Şimdi köftenin yüzüne bakmıyor. Yemiyor diye denemekten vazgeçmeyin. Köfte yemiyorsa kıymalı çorba deneyin. Ben ve eşim ıspanak ve pırasa yemeği yemeyiz daha hiç evimde pişmemiştir ama ıspanaklı veya pırasalı börek yaparım oğlumda dahil hepimiz yeriz. Yani bir şeyi yemiyor diye vazgeçmeyin farklı şekillerde deneyebilirsiniz