Ben rezene ile karıştırıp iciyorum. Bebegiminde cok sancısı oldugu zamanlar 2 3 yarım çay kaşığı veriyorum. Rahatlatıyor. Aynı zamanda biogaia damlasına kullaniyorum. Bi ara biraktim hemen fark etti sancilari sonra tekrar basladim rahatiz şimdi mışıl mışıl uyuyoruz☺️