buttercup16 sakinin gerekirse bırakın insanlar alınsın ben kız kardeşime anneme dahi uyku eğitimi veriyorum su saatler arası uyanıklar ve musaitim diye randevu verdim öyle geldiler evet gelseler yardımları olurdu dinlenirdim ama düzen oturtmaya çalışırken misafir kabul edilmez bu sadece uyku için geçerli değil ek gıda zamanı da yemek saatleri gelince hemen evde olurdum mama sandalyesine oturup yiyecekler çünkü, ben uykusuz kalırken ben aç kalirken ben yorgunluktan düşerken kimsenin bana faydası olmaz önemli olan benim ve bebeklerimin rahatı bunu ülkemizde kimse kabullenemiyor malesef