ozdmrhlya Bebeğimde süt alerjisi var daha 3 aylık ama hipoalerjik mamada öğürmeye başlıyor alternatif öneriniz var mıdır?
3kedili2bebekli ozdmrhlya mamayi değiştirebilirsiniz doktora sorarak mamaya vanilya özü veya pekmez ekleyebilirsiniz ama kesinlikle doktorunuza sorun
wildwings09 ozdmrhlya hangi mama? Biz neocate kullanıyoruz, doktor yazmadan önce aptamil pregomin ve neocate denetmişti hangisini içiyor diye. Bizimki ikisini de içti gerçi ama neocate’in vanilyalısı falan var belki onu sever
ozdmrhlya 3kedili2bebekli merhaba 3. Farklı kutu vanilya özü de denedik olmadı yemiyor doktor bile pes etti kızımın insdına bir süre daha gözlemlenecek dendi. Siz kullanmış mıydınız?