sbl1701 Adetime iki hafta var daha, ama dört gündür koyu renkli akıntılarım oluyor. İlk başta erken adet oldum diye düşündüm ama öyle değilmiş. Test te yaptım negatif çıktı. Fikri olan var mı acaba