bosanbacim Alerjik bronşit ise çocuğunuzu yatırdığınız odayı günlük temizleyip, yatağını da ruloyla tüyleri toplayarak hava nemlendirici kullanarak antibiyotik yanında bu şekilde destek verebilirsiniz. Acil doktorları bronşiti hemen anlamıyor. Aynısı bizim başımıza geldi, hatta üst solunum yolu enfeksiyonu denilerek sadece iburamin başlattıktan iki gün sonra çocuk doktoruna götürdüğümde bronşit olduğunu öğrenip başka tedaviye geçtik.
Çabuk iyileşir diyemem, bir kere olmuşsa ciğer zor temizleniyor. Islak bölgeden iltihap kuruyup balgam yumuşayıp sıvı forma geldiğinde anca atılıyor. Bunun için nem gerek, buhar yazmış olsa verirdiniz. Bebekler balgamı öksürükle atamadığı için daha geç iyileşiyor. Kızınız öksürebiliyormuş bu bir yandan iyi bir şey, öksürükten sonra su içirebilirsiniz devamlı, su içmesi de iyi. Benim kızımın hep hırıltısı oluyor ilaçlı buhar verdikten sonra zorla öksürtüyordum. Hatta doktorumuz öksürürken sırtına hafifçe aşağıdan yukarı iterek vur diyordu.