Bizim de bu ay (5 aylık) öyle geçiyor. Diş çıkarttı. İlk dişi çıkarken diş çıkarttığını anlamadım erken diye, kakasını da aynı dönem yapamıyordu ondan ağlıyor sanıyordum. Hangisi yüzünden ağladı bilmiyorum. Şimdi ikinci çıkıyor yine aynı. Kakasını 9 gün yapmadı fitil kullandık ilk kez, bugün yaptı. Sesi de değişik ağlarken cızırtılı boğazları mı ağrıyor acaba dedim aile hekimi bunun için çocuk mu getirilir buraya yazık çocuğa dedi. Sadece bunun için değil kakasını yapmıyor dedim ona da inanmadı 9 gün imkansızmış. Anneler zaten stresli bi de böyle insanlar karşımıza çıkıyor. Sanki yalan söylüyoruz altını benden başka biri alsa neyse. Yani ses telleri belki çok ağladığından zarar gördü bilmiyorum, ateşi olmadı çünkü.