wondar Adet gecikmesinin 3.gününde erken gebelik testi yaptım negatif çıktı bugün gecikmenin 5.günü sonradan pozitifleşme ihtimali var mı lütfen bilen biri beni aydınlatabilir mi taktım kafaya yardımmm
Miracinannesi_ wondar gec döllenme ihtimaline karşı bir hafta sonra testi tekrarlayın. Sene de iki kez gecikme yaşanmasi normal kabul ediliyor
63_hulya_63 wondar kafaya takınca adet gelmiyor bir Türlü ben çok kafaya taktiğim zaman 10 gün gecikmistj bu gecikmede 2 kez evde test yaptım çıkmadı kan verdim en son dayanamadım negatif çıkınca aynı gün adet olmuştum
Miracinannesi_ wondar tabii ki nadir olsa da rastlanıyor. Yumurtlama döneminiz geç olmuşsa şuan testte çıkmaz
Miracinannesi_ wondar gebelik şüphesi varsa beklenen adet başlangıcından itibaren 7. Gün kanda 10. Gün idrarda çıkar
wondar Miracinannesi_ peki bi şey sorabilirmiyim benim şuan göğüslerim ağrıyor sonuçta gebelik varsa böyle olur di mi? Yani test yapsam çıkar bu mantıkla?
Miracinannesi_ wondar hersey olabilir adet olunca da göğüste dolgunluk ağrı olabiliyor bence kan verin genelde kan verince kafa rahatlıyor haliyle adet varsa peşinden o da geliyor
wondar senayaltun evet işte erken gebelik testleri adete 1 hafta kala pozitifleşiyor diye biliyorum benim gecikmenin 3.günüydü