inciannes Kızlar bebeğim 2.300 kg doğdu 3.ayında 600 gr almış doktor az olduğunu söyledi 4.750 kg. Kilo alımını artırmak için ne yapabilirim lütfen yardım edin
mmmercimekkk inciannes inciannes Minigiimm_ dün kontrole gittik 3 ay 1 günlük 2480 doğdu 5100 kg ama bezini çıkarmadı doktor normal dedi
busraala inciannes mümkünse mama destekli ilerle. Ben öyle yaparak kilo aldırdım çok şükür gayet sağlıklı
zuhalsebu inciannes doktor mama tavsiye ettiyse mama verin ama ben şunu da söylemek istiyorum. Uzun emzirin arka sütü alsın o kilo aldırır ve sütünüzü yağlandırın ben bol bol fındık yemeye başladım valla sütüm bembeyazdı sararmaya başladı 🖤 Bir de emzirirken sol sağ emzirdiyseniz arka sütü alması için sağ sol diye devam edecekmişsiniz emzirme danışmanı tavsiyesi. Ama bir sol bir sağ aralıklı emziriyorsanız sırayı bozmayın
inciannes Minigiimm_ emziriyorum ama çok zor emiyor 5 dakika bile sürmüyor geceleri emzirip ardından biberonla sağdığım sütü vermeye çalışıyorum
Minigiimm_ mmmercimekkk doktorlar mamaya pek sıcak bakmıyor benimde sütüm gelmiyor günde 10 cc bile yok bebeğim emmiyor 3 ay 21 günlük mama veriyorum doğdugundan beri kilosuda yerinde çok şükür.Yetmiyorsa sütünüz şayet mama takviyesi yapın
inciannes mmmercimekkk bizimde çıkarmadan bakıyor aylık 700-800 gr almış olsa normal derdim ama az almış dedi bize
inciannes busraala evet bende artık günde iki sefer mama vermeyi düşünüyorum sma optirio aldım siz hangi mamayı kullanıyorsunuz
inciannes zuhalsebu uzun süre emmek istemiyor zaten ayakta gezerek anca emzirebiliyorum beş dakika zor emiyor en iyisi öncesinde ben sağma yapıp sonra yağlı kısmı emzirmeye çalışayım teşekkür ederim :)
inciannes Minigiimm_ hangi mamayı veriyorsunuz ben sma optirio aldım onu kullanmaya başlayacağım günde iki sefer düşünüyorum aslında sütüm var ama emmek istemiyor sağımla ilerliyorum aynı zamanda
PdEsila Minigiimm_ hangi mamayı kullanıyorsunuz, ben hipp kullanıyorum, doktor tabsiye etti. hala 400/500gr eksik. Doktor zayıf diyor sinirimi bozuyor. Sütümde 100/80 cc bazen 40cc
aysen35 inciannes benim bebeğimde aynı durumda sanırım isimleri de aynı kızımın ismi İnci ☺️ ama bize normal olduğunu söyledi doktor şaşırdım açıkçası. Sizin erken doğum mu oldu yoksa anne karnında beslenemedi mi
inciannes aysen35 ah bu inci kızlaarr 😍 aylık 700-800 gram alsaydı normal derdim ama az dedi fakat mama vermemi söylemedi gündüzleri bir saatte emzir dedi ama mümkün değil emmek istemiyor. 38de planlı doğum yaptım anne karnında beslenemediği için
papatyam39_ inciannes benim bebeğimde anne karnında güzel beslenmediği için doğduğu zaman çok sıkıntılar çektik bol bol emzirdim şu an 2 ay 12 günlük çok şükür en son herşey yolundaydı benim de bebeğim çok zor emiyor ayakta emziriyorum bugün de baya kötü oldu fön makine sesi açtım göğüsümü ağzına katmadım ağzının yakınlarına bıraktım sakinleştirmeye çalıştırdım konuştum sakinleşip emzirdim anca ses de eşlik eti tabi
Minigiimm_ inciannes bende sma optipro kullandım bizde kusma ve gaz yaptıgı için hippe geçtim memnunum benimkide tutmuyor sağarak veriyorum 10 bile çıkmıyor ama yinede alsın diyorum bir damla bile olsa
aysen35 inciannes bende 37.haftada doğum yaptım aynı sebepten ötürü.Size neden beslenemediği ile alakalı bir şey söylendi mi? Bir de boyu nasıl acaba bizimkinin boyu da kısa 😃
inciannes PdEsila ben sma aldım onu deneyeceğim genel olarak kilo aldırıyor şeklinde okudum tabi her bebişte farklı etki gösterebilir Sizin doğum kilosu ile şuan güncel kilosu ne kadar
inciannes Minigiimm_ benim sütümde bu şekilde devam edersek azalacak gibi damla ile desteklemeye başladım bugün
PdEsila Ayrıca bebeğiniz başını tutuyor mu Kucağımdayken kendisi hep çabalıyor 10saniye tutuyor, tummy time yaptırırken 1-2saniye kaldırıyor geri hemen düşüyor
inciannes aysen35 bazı tahliller yapıldı doğumdan sonra enfeksiyon hastalık geçirmiş mi diye bir şey çıkmadı anne baba minyon belki minyon olacaktır denildi 61 cm olmuş sizinki kaç cm