Ecrinlieymenlianne Selamlar uykusuz anneler. Kızım 19 aylık ve tırnak batması oldu ayak tırnağı kipkirmizi ve şişti. Asla elletmiyor. Ne iyi gelir başına gelen nolr yardımcı olsun. Farkindayim çok canı yanıyor 😪
masterchefiniz Ecrinlieymenlianne benim ayak tırnaklarımda batıyor çok kötü acıyor bir çare bulamadım bende beklim
Gldekpnci Ecrinlieymenlianne küçükken olmuştu bizim. Pişik kremi iyi gelmişti Mustela kullanıyoruz sürmüştüm belki işe yarar diye kurutup kabuk yaptırmıştı orayı
gamze2615 masterchefiniz ben pedikürle kurtuldum daha önce de aynı şekilde kurtulmuştum ilaç krem medikal vs fayda etmedi