kubraa006 havvamete yok ben hiç bulantı kusma yaşamadım su dahil tükettiğim şeylerde sıkıntım olmadı, 90 kg ile oldum ama ilk ay tam hatırlamamakla beraber 10 kg verdim diye hatırlıyorum, size de şimdiden çok geçmiş olsun çok güzel sonuçlar alın inşallah 🙏🏻
havvamete kubraa006 kusma bende de olmadı çok şükür ama su biraz midemi kaldırıyor. Bugün 2 hafta oldu 8 kilo verdim bende suya dikkat etsem daha çok gidecek eminim ama içemiyorum 🥲
cerenelif2024 Divrimmm58 canım 3. Ayımdayım. Valla ilk 1 ay çok zor. Ben midemi geri versinler diye ağladım kocama 😂 ama şuan çok mutluyum. Herşeyden 1-2 kaşık yiyip doymak harika birşey. Bol eksiler. Hiç üzülme 1 ayı atlat gerisi çiçek 🌸🌸
Divrimmm58 cerenelif2024 teşekkür ederim bugün 3. Haftaya başlıyorum her geçen gün daha iyi sanki sağolun inşallah iki kaşıkla doyduğum günleri bekliyorum😁
cerenelif2024 Divrimmm58 ben 1 aydan sonra rahatladım. Hatta şuan çok daga rahat yiyorum korkutuyor. Bide artık çok sık acıkıyorum. İlk ay ne güzeldi hiç acıkmıyordum öğünlerimi zorla yiyordum