Oğlum 3.2 kg doğdu şuan 17 aylık 10.5 kg taş çatlasın kıyafetlerle. Hiç yemek yemiyor mama içmiyor hep oyalayarak ite kaka ağzına bir şeyler sokuyorum bazen ekranla yiyor bazen kendi videolarına bakarak . Aşırı da hareketli . Üstelik şu dönem hep kucakta olmak istiyor ayrılık kaygısı geçmez mi ki artık. Kilo olarak nasıl iyi mi acaba