Ben hiç birşey yapmadım arkadaşlar sagım da yapmadım bugün 7.gün ilk günkü gibi degil hassaslık gitti biraz, valla çocukta bu gece ilk defa 2 kez kalktı sadece pışpışladım uyudu tek sıkıntı bana yapışması kaldı adım atsam aglıyor bizimkıde meme bagımlısıydı galıba bu işin sırrı sabır