Oğlum 3 yaşında bundan 3 önce kaval kemiğini çatlattı 1 ay alçıda kaldı şimdi üzerinden 2 ay geçti tekrar düştü aynı nokta açıyor yüreyemiyor yarın doktora götüreyim diyorum tekrar alçıya alınır öı acaba zaten çok zor yürütmüştüm 😪 deneyimli anneler var mı acaba