Kızlar oğlum 13 ay 26 günlük ve artık hiçbiryere tutunmadan yürüyor çok nadir tutunuyor mutluluktan ağlıyorum dünden beri…. oğlumun sol ayağı pevli aşitolomi falan oldu geceleri ortez kullanıyoruz 4. Ayına kadar hep alçıdaydı ayağı hep bi sorun olur mı diye içim içini yiyordu ama çok şükür şu anda yürümesinde hiçbir problem yok gayet güzel Rabbime şükürler olsun..Allahım bu duyguyu her anneye anne olmak isteyen herkese nasip etsin❤️