Kızlar benim 9 aylık olcak bir bebeğim var fakat hala ne desteksiz oturabiliyor ne emekliyor nede emmekleme pozisyonuna koydugumda hemen ağlıyor 7 aylık Ken doktor gitik bana normal dedi ama bilmiyorum aklıma acaba hep böylemi kalacak düşüncesi var emekleme pozisyon koyunca kıyamet koparıyor ne olur bana akıl verin kafayı yiyecegim