1 hafta 10 gündür sadece sol tarafımda inanılmaz şiddetli boyun ağrısı vardı, 24 saat yanıyordu resmen, hala öyle gerçi. Boynumun solu resmen sepsert halde olunca doktora gittim röntgen ve mr sonucunda boyun fıtığı + boyun düzleşmesi teşhisi konuldu.
Fizik tedaviye gideceğim fakat şiddetli ağrı hafiflemeden fizik tedavi başlamıyorlar. Ama ben resmen ağrıdan ölüyorum, kas gevşeticiler kremler vs hiç bir işe yaramıyor, dayanılmaz bir ağrı içerisindeyim. Resmen yaşayamıyorum, hiç bir iş yapamıyorum ve çocuğuma bile bakamayacak durumdayım ağrıdan.
Bu ağrıyı hafifletmenin hiç bir çözümü yok mu ? En azından tolere edilebilecek seviyeye çekemezmiyim ? Yaşayan, çözüme ulaşan var mı ?