Hanımlar doğumdan sonra affedersiniz genitalimden baloncuk patlıyormuş gibi hissediyorum. Doğum yapalı 11 ay oldu. Ara sıra böyle oluyor. 29 yaşındayım. Acaba bu neden oluyor? Bu ara iyice rahatsız olmaya başladım. Henüz doktora da gidemedim. Bunu yaşayan var mı? Tedavisi nasıl oluyor? İnternette araştırdım ama bizzat yaşayan kişilerden duymak istiyorum