Bebeğim şuan 5 ay 20 günlük 5. Ayında doktor kontorlümüzde Ek gıdaya başlayabiliriz dedi doktorumuz kilomuz birazcık az dedi 6.100 🙂 3 gün kuralıyla bazen de anam babam usulüyle tattırdım çoğu şeyi ama istemiyor bazen çok itiyor ağzını açmıyor kocam da şunu ver karıştır ver doyur diyip duruyor zaten hem emiyor hemde mama kullanıyorum az az. Sürekli Sürekli süt cici bebe falan diyip beni sinir ediyor sonra sen cocugu doyurmuyorsun işte 2 öğün karışım yap süt muz cici bebe falan ver diyip duruyor düzene sok sabah akşam Ek gıda ver gibi gibi birsürü şey bide ben çocuga ne cici bebe ne de süt vermem diyince trip yiyorum 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 şuan tadım yaptırmıyor muyum ne yapmalıyım Allah aşkına ,kayınvalidem de öyle süt muz karıştır, su ver şunu ver ÇILDIRMAK ÜZEREYİM