teachermom5 sma comfort kullanıyordum doğumdan itibaren. Gazlı bebekler için veriliyormuş tesadüfen denk gelmişti. Amma ve lakin bize iyi gelmedi. Başta çok iyi gibiydi ama çok kusmaya başlamıştı bir ayın sonunda. Mamadan olabileceğini okuyup hipp organik combiotic mullanmaya başladık. Kusmaları normal kusmalara döndü. Geceleri hep kıvranırdı hareketliydi onlarda kesildi çok şükür. Hipp genelde kilo aldırmıyor dediler bana ama bizim ki şu an çok güzel gidiyor maşallah 😊 oda olmasaydı golden goata geçecektik. Kolik, gazlı bebeği olan arkadaşımın tavsiyesiyle 😊