ysmnabd canm bende 6 aylıkken yaptırdım ilk gün ağladi ve ben bardak koydum çok rahat etti .
Bezi degdikce ağlıyordu ,bardağı koyunca sanki hiç sünnet olmamış gibiydi aklında bulunsun çok ağlarsa öyle yaparsın
Karton bardağın alt kısmını kes öyle koy nette yazar sünnet için karton bardak diye bak canm geçmiş olsn şimdiden