Nur5441 ya ıhhh ıhh yapıyodu göğsümden hırıltı geliyodu ilk göğsünü vs dinledi sonra kan testi istedi enfeksiyon olduğu orda belli oldu 0 olması gereken değer 200 çıktı göğsüde ondan ses çıkarıyomuş göğsü zaten götürdüğüm gün ses çıkarmaya başlamıştı allahtan ki götürdüm daha kötü sonuçlar da olablirdi çünkü enfeksiyon artık kana bulaşmıştı şimdi bir hafta sonra kültür testlerinin sonucuna bakcaklar inşallah temiz çıkar yavrumun beyninden belinden bacağından sıvı aldılar 😩 kendimi öyle suçluyorum ki gelen giden kabul etmiycektim evime ama bi gelsin daha misafir vs eve kabul etmmem kaynanam gil vs kimse dokunmuycak oğluma bi ben bi babası yaza kadar gerekirse böyle olcak toparlansın ellensin ayaklansın öyle