Merhaba kızım 13 aylıkken onu sütten kesmek zorunda kaldım hamile olduğum için hala içime batıyor vicdan azabı çekiyorum 😔 bu aralar hep bunu düşünüyorum . 2 yaşına kadar emzirebilsem belki daha bağışıklıgı vs iyi olurdu diyorum .. Doğum yaptım ikinci 7 aylık oldu bile ama hala üzülüyorum bu konuya . 13 ay yeterli bi süre mi szce