cansuacelya Bebegim gündüzleri çok zor uykuya geçiyor bazen uyumuyor akşamları da geç geçiyor atak haftasi mi uyku gerilemesi mi yaşayan var mı
gokcemericc cansuacelya Evet maalesef 8 , 8,5 aylıkken gece 3 te kalkıp sabah 6ya kadar oturuyordu sonra dişi çıktı
kurabiyevarsimitvar Valla 7 aylığız 6′ya girer girmez başladı atak mı neyse artık bilmiyorum mahvolduk bir de 8 ay atağı varmış iyice mahvolcaz lsqöqödmlwşqr
kurabiyevarsimitvar Ebrarinannesi_ 1 yaş’a diktim gözümü herkes düzelecek uykusu diyor ona odaklıyım şuan xlwöqöxşwşsş
sevgii55 kurabiyevarsimitvar 10,5 aylık gündüz iki uyku birer saat. Gece 10 gibi yatar bir saat yarım saat arayla kalkar Max iki saat uyur bende yoruldum valla
kurabiyevarsimitvar sevgii55 1 yaştan sonra hepsi düzelir mışıl mışıl uzun uzun sağlıkla uyurlar inşallah 🥹