umay0924 Sağıldıktan sonra oda Sicakliginda 3 saat buzdolabında üç gün buzlukta da üç ay bekleyebilir diye biliyorum çünkü ben öyle yapıyorum
kubraa006 umay0924 yok değişti o sertifikalı emzirme danışmanıyım aynı zamanda kadın doğum ve yeni doğan hemşiresiyim ve buzlukta stok yapan 6 aylık bir anneyim güncel saklama koşulları 4 saat oda ısısı 4 gün buzdolabı 6 ay buzluk şeklinde değiştirildi🤗
umay0924 kubraa006 Bu arada Kübra hanım Emzirme hakkını size birkaç soru sorabilir miyim acaba sanırım buradan size özelden mesaj atma imkanım yok bulamadım çünkü
kubraa006  Sağlık bakanlığı tarafından verilen eğitimde çekmiştim bu slaytı güncel yani bilginize