Kızlar süt sağımı yapılırken her bir meme için 15-20 dk gibi bir süreyi öneriyorlar. Ben de elektrikli çift pompa kullanıyorum ama 7-8. dakikada süt akışı kesiliyor mesela. Süt akışı bittiğinden sonra 15-20 dklık süreyi beklesek tekrar süt akışı olur mu yoksa beklemeye gerek yok mu? Fikirlerinize ihtiyacım var :(