Hayırlı günler kızlar. Ben bot alacam kızıma ama karar veremedim. Benim almak istediğim sadece yağmurda fln değil kar kış hep giydireceğim bir bot olsun istiyorum. Baktım igorun hani modeli hep giydireceğim olsun istiyorum. Önerebileceğiniz hangi model vardır. Haa farkı marka da olur. Lcw de var igor tarzı emin değilim varsa kulanan memnun kalan söylersiniz. Kızım anaokulu na gidiyor…. Ona göre küçük değil 🫠💖