Kbrliiii ameliyatsız maalesef çözüm yok canım içerde bir kıl yumağı var ve bir kese var kesenin ve kilın çıkartılması gerekiyor ki sürekli iltihap yapmasın bende yıllar önce oldum çok komplike bir ameliyat değil kısa sürüyor belden uyusturuyorlar küçük bir kesi atıp kıl ve kesesini alıyorlar sonra dikiyorlar 1 hafta sonra dikişleri alıyorlar ama çok dikkat etmek gerekiyor çünkü tekrarlayabilen bir hastalik o bölgeyi nemli bırakmamak gerekiyor kıl varsa kesinlikle alınması gerekiyor popo veya bel bölgesinde duşta hep temiz bırakmak gerekiyor popo arasını saç filan olursa tekrarlıyor çünkü geçmiş olsun bir an önce ameliyat olsun çünkü ameliyatsız maalesef bir çözümü yok onun ben Sarıyer etfalde olmuştum doktorumu hatırlamıyorum yıllar geçti üstünden ama memnun kalmıştım