eslem00 Evet kimsenin olmadığı yeni bir sayfa açtığımız bir yere geldik. Ailemizden uzağız imkanlar doğrultusunda yer değiştirdik. Emin olun kendi çekirdek aileniz için bazı şeyler tolere edilebilir. Annemler ile mesafem 4 5 saat benimde ama bu benim için önemli değil, acil durumlarda evet insan birilerini arıyor ama ben yakında da olsa herşeye kendim yetiştim yaptım. O sebeple uzakta olmak benim zor değil bir tek özlem oluyor insanda haklı olarak ama bu yol gidip gelinmeyek bir yol degil özleyen gider gelir ki ablam 2 günde olsa gidip geldi 2 kere bizde daha yeni taşındık 3 ay oldu olmadı. Sizin için ne iyiyse onu seçin aile önemli ama sizin sizden başka kimseniz yok o sebeple çekirdek aileni düşünerek hareket etmelisin