Asafsbn artık aşırı saçma bir yer oldu dolap benden çok o kazanıyor 250 tl üstü de kargoyu satıcıya kitledi elden satmak daha mantıklı gerçekten inşallah satarsınız benimde ihtiyacım var almayı düşünüyorum eşime göstereceğim bende esenlerdeyim Almaya gelebilirim