gulsozel merhaba benim oğlumda 10,5 kilo. Ama ben obez olcak diye çok korkuyorum doktorlar normal falan diyolar ama yine de korkuyo insan. Hareketleri kısıtlı kilodan dolayı daha dönmüyorr bile mesela desteksiz oturuyo alkış falan yapmıyor. Sürekli ayakda durmak istiyor. Ellerinden tutunca kendi kalkıyor. Gelişimi geride gibi hissediyorum dönmediği için. Sizin bebeğiniz dönüyor mu?