Ebrarinannesi_ bizimki de desteksiz oturabiliyor, devrilmiyo desem yeri artık. Alkış yok, birkaç kere bababa dedede dedi ama tekrar etmedi canı istemedi 😂 ven şarkı söyleyince hadi sen de söyle diyorum o da bağırıyor çığlık atıyor auuauydaa gibi söylemeye çalışıyor😂 emekleme yok. Geri geri güzel sürünüyoruz yuvarlanıyoruz. Totoyu kaldırıp emekleme pozisyonuna geçiyoruz ama orda Bi kal geliyo ileri gitme yok😂 baybay vs henüz yok. Gece 8-8.30 gibi uyuyor sabah da 6 7 arası uyanıyor. Şu aralar üst dişlerden dolayı gece belki 10 kere kalkıyoruz, normalde 3 4 kalkış olurdu. Gece uykusuna tekrar döndürmek çok zor oluyor artık, ağlayarak uyanıyoruz ağlayarak uyuyoruz