yyigitarass Merhaba kızlar bisiklet alan olur mu iki tane büyük bisikletimiz var satmak istiyoruz ihtiyacımız varda İstiyene resim yüklerim ? Yasak değilse eğer
yyigitarass Ozooo yükledim bu şekilde biri sepetli biri sepetsiz Sepetli olan 4000 tl Sepetsiz 3750 tl