Maviimom Kızlar südyenlerinizi nasıl yıkarsınız makinada yıkıyor musunuz ve kaç derecede yıkarsınız makinada
Eminosman_dilek Maviimom normal de bebiş olmadan önce elimde yıkardım ama şuan atıyorum makineye genelde 40 cde oluyor uzunn zaman gitmiyor teli çıkıyor maleseff
Yonca29 Maviimom renkliyse renklilerle atıyorum 30 da beyazsa beyazlarla atıyorum 60 da hiç makinede yıkamadan olur mu
Maviimom Eminosman_dilek teşekkür ederim evet çocuk olmadan önce bende elimde yıkıyordum şimdi nasıl yıkayacağımı şaşırdım artık