kahvesaati Kızlar sabah kalkınca okula gitmicem dye ağlıyor ama okula gidince de susuyor oyunlar oynuyor sadece beni görmek istiyor görünce susuyor başına gelen yazsın zorladınız mı bıraktınız mı
haticemommm kahvesaati benim de tam da o yasta aynisi oldu aglayarak goturdum bi iki gun sonra biraktik okulu suan 5.5 yasinda seve seve gidiyor anaokuluna o yasta ayrilik kaygisi devam ediyor sanirim bence zamana birakin
GezginPaNDa kahvesaati ben anneme kapıdan bırakıp gidiyordum tabi kapıda görüyordu. Kaçarak gitmedim hiç. Ağlasa da gerçekleri söyledim
kahvesaati GezginPaNDa sınıfın kapısında bekliyorum ben arada anne diyor beni görmek istiyor tabi göze batmaya basladım bi süre sonra diğerleri etkileniyor diyip almayacaklar sanırım bırakıp seneye vereceğim 🥺
GezginPaNDa kahvesaati bizim kreş içeri hiç almadı. Diğer çocuklar bizim annemiz yok diye kendini kötü hisseder dediler . Oğlum bu kuralı iyice öğrendi. Şimdi hiç ses etmiyor
kahvesaati GezginPaNDa bizim de suan kres normal okullarda izin veriyolarmı sınıf kapısından görmeye gelecek sene için tedirginim ona göre okul tercih edeyim
kahvesaati haticemommm bzim aslında biraz farklı bi arkadası kusmus ondan etkilenmiş onu görünce girmek istemyo o yokken de benle giriyo sınıfın kapısından oyüzden seneye etkilenirmi unuturmu aynı sınıfa yazdırsam mı bilemedim