Merhaba yeni doğum yapmış anneler. Benim bebeğim aktif emmiyor. 2 buçuk aylıkken ilk reglimi oldum aşırı yoğun kanamalıydı. Bu ay 1 hafta gecikti hâlâ olmadım ama kahverengi akıntı var normal mi? Yani 1 yıl hatta 2 yıl düzensiz olabileceğini biliyorum ama kahverengi akıntı neden oluyo onu bilemedim 🙈🤷🏻♀️