Merhabaaaa prematüre anneler bebekleriniz kaç aylık yürümeye başladı acaba?? Bebeğim şuan normal olarak 16aylık bi ara 10 15adım atıp yürüyordu şuan yürütmeye çalıştığımda direk ağlıyor ve zorlamıyorum açıkçası. Sizlerin nasıl oldu yürüme süreçleriniz, yürümesi için ekstra yaptığınız bişey var mıydı??