Merhaba herkese bebeğim 2 aylık yaklaşık 1 aydır emmek istememe aynı şekilde mamayı da içmiyordu geçen hafta doktor kakasındaki mukustan da dolayı süt alerjisi olabilceğini söyledi bu durumu yaşayıp bebeği böyle iştahsız olan var mıydı süt ürünlerini kesince ne kadar sürede düzeldi çok üzgünüm çünkü kilo alımıda çok yavaşladı en fazla 1-2 dakika emip bırakıyor