AbrhamH oldu, oğlum evde anlattığı için haberim oldu. Öğretmeninden duymadım, bu da beni sinirlendirdi. 3. Kez olunca artık kurum müdürünü aradım ve yapan çocuk başka çocuklara da yaptığı için toplantı yapıldı. Bizdeki çocuk problemdi aslında çocuktan ziyade ailenin yanlış tutumuyla alakalı olduğu için çok daha fazla sinirlendim. Kurum müdürü ile görüştükten sonra toplantı yapıldı ve çocuğun ailesine velilerin rahatsızlığının iletileceği söylendi. Sonrasında sanırım aile biraz üzerine düştü çocuk daha hızlı toparladı, yapmaz oldu. Çocuk daha önce başka kurumdan problemler yüzünden yollanmış tabi bunu bizim okuldan öğrenmedim eski okulunda tanıdığım biri vardı ondan öğrendim. Kurumla iletişime geçin, çünkü çocuklar bu durumlar sık olunca etkilenip okula bile gitmek istemeyebiliyor