Bebeğim 19 aylık şuan ve hala ayağımda sallayarak uyutuyorum uykusu düzenli aslında gündüz bir uyku yapıyoruz gecede rahatsız olmadıkça uyanmıyo uyansada bazen tekrar sallıyoruö uyuyo bazende birazcık ağlayı kendi kendine uyuyor ama ilk uykuya geçişte öğle uykusundada akşam uykusundada mutlaka sallıyorum, sallamadan pişpiş yaparak falan birkaçkez denedüm yarım saat yatağında dönüyo uyuyamıyo ve ağlamaya başlıyor , napıcam bilgisi olan yardım edebilirmi lütfen