teacherandmom_ postlarına baktım benim oğlumda öyleydi gözleri mor ağız açık her gittiğimiz doktor eliyle bakardı. Bronşit olduğunda nefes alamayacak hale gelirdi. Levmont ve sprey kullandık hatta ameliyat denildi bize e nabıza bakcam şimdi o süreçte başka biriyle hastanede karşılaştık ben udi hindi yağı verdim dedi işe yaradı. Çok korktum. Bir sene daha bekleyelim dedim eşime 3 yaşına geldi baharatcıya girdim dedim udi hindi yağı var mı evet dedi oğlumu görür görmez geniz eti için kullanıcaksın sanırım dedi çocuk ne hale gelmiş dedi. 🥹 Evet dedim ama korkuyorum korkma dedi ben oğluma içiriyorum valla dedi o kadar iyi oldu ki bizde ameliyat olacaktık dedi. Neyse ben verdim 2 ay sonra hastaneye gittik tekrar film çekildik doktor dedi küçülmüş bilmiyorum udi hindi yağı mı işe yaradı ilaç mı orasını Rabbim bilir canım sadece anlatmak istedim