Selam hanımlar. 1 saat uyumasını beklediğim oğlumun başında yazıyorum bu postu :)
2 yaşında odası ayrı hep böyleydi ama artık iyice yoruldum 9da odaya gidiyoruz 1 saat uyumasını bekliyorum sandalyede oturup. Artık odadan çıkıyım o uyusun istiyorum ne yapabilirim sizce nasıl yaparım